Uwaga!! Itemki opisane na samym dole.
A więc... Zaczynajmy!
Irminia (Zachodnie Rozdroża 14,5) -zleceniodawca questu znajduje się w lewym górnym rogu Zachodnich Rozdroży. Uwaga! idzie się do niej slalomem między drzewkami i potworkami z lewego dolnego rogu.
Zadanie 1.
Na początku questa musimy ubić troszkę wilków. Udajemy się do kanionu straceńców, i chyba wiecie co robić
Pokonaj Klan Wilka
Zabij: Zakrzywiony Pazur (0/10) Zabij: Wilczy Śpiew (0/10) Zabij: Oko Wilka (0/10) Zabij: Wilcza Więź (0/15) Zabij: Wilcze Prawo (0/8) Zabij: Wilcza Jagoda (0/1) Zabij: Wilcza Paszcza (0/1)
Po ich zabiciu idziemy po nagrodę do Irminii.
Zadanie 2.
Irminia mówi nam, że potrzebuje mikstury rumiankowej od kapłanki w Torneg. Przynieś Irminii miksturę przygotowaną przez Kapłankę z Torneg.
Udaj się do Kapłanki w Torneg
Zagadałem do kapłanki z Torneg, i kazała mi przynieść rumianki i szałwię. Przynieś Kapłance 3 kwiaty rumianka i szałwie.
W końcu kupiłem te kwiatki, ale to nie koniec zadania: Udaj się do Wioski Pszczelarzy po miód spadziowy
Poszedłem do Hieronima we wiosce. Kupiłem u niego specjalny miód. Uwaga! nie kupujcie zwykłego miodu, tylko tam gdzieś pod koniec będzie opcja, że chcesz kupić specjalny miód dla kapłanki. Z miodem wracamy do kapłanki. Ona daje mi miksturkę, i wracamy do Irminii Zanieś rumiankową miksturę mistrzyni Irminii
Wróciłem do Irminii, i dała mi ten oto przedmiot:
Zadanie 3.
Teraz musiałem zabić kilka stworów. W tym celu idę na zapomniany szlak Test celności
Zabij: Harpia (0/15) Zabij: Harpia złota (0/15) Zabij: Orzeł górski (0/15) Zabij: Czarny orzeł (0/15)
Po zabiciu stworów wracamy do Irminii, a ona daje nam nagrodę:
Zadanie 4.
Irminia zleca nam ubicie 61 potworów ze szlaku, a dokładniej z jego podziemi: Pokonaj potwory z Mokrej Groty na Zapomnianym Szlaku
Zabij: Trująca galareta (0/20) Zabij: Wodna galareta (0/20) Zabij: Zgniła galareta (0/20) Zabij: Kraken (0/1)
UWAGA! musimy zdobyć oko krakena (wypada z krakena) Po zabiciu galaret, idziemy z powrotem do Irminii. Ona wręcza nam ten oto przedmiot:
Zadanie 5.
Ostatnie zadanie polega na znalezieniu Naszej Irminii w Lesie Łowców. Uwaga! przed wyruszeniem w podróż weź ze sobą duuużo mixtur. fajnie tu można poexpić Irminia teleportuje nas na mapę, gdzie nikogo nie ma (każdy gracz ma tak jakby swoją). Są tu potwory z lvlami 56, 57.
Przejdź końcowy test na łowce
Znajdź Irminie w Lesie Łowców
Potworki są bardzo ładne
Droga jest kręta i długa. Dla tych, którzy nie lubią szukać na marne Irminia znajduje się tu: Las łowców (32,61) Na koniec dostaniesz 25k expa oraz:
wszystkie itemy z HQ
Zbroja nocnego łowcy *unikat* Typ: Zbroje AC:178 ACM:204 Blokuje 255 obrażeń od trucizny SA +30% Siła +34 Zręczność +34 Związany z właścicielem Wymagana profesja: Łowca Wymagany poziom: 60 Wartość:33942 Łuk nocnego łowcy *unikat* Typ: Dystansowe Atak:438-535 Atak+Zręczność/1.6 Głęboka rana, 12% szans na +243 obrażeń Cios krytyczny +3% Przebicie Pancerza +15% szans Zręczność +34 SA +23% Związany z właścicielem Wymagana profesja: Łowca Wymagany poziom: 60
Wartość: 35639 Czapka nocnego łowcy
Typ: Hełmy AC:53 ACM:60 Blokuje 75 obrażeń od trucizny Zręczność +34 Życie +170 Związany z właścicielem Wymagana profesja: Łowca Wymagany poziom: 60
Wartość:12828 Buty nocnego łowcy
Typ: Buty AC:48 ACM:55 Blokuje 68 obrażeń od trucizny SA +38% Związany z właścicielem Wymagana profesja: Łowca Wymagany poziom:60
Wartość:12217
Rękawice nocnego łowcy Typ:Rękawice AC:40 ACM:37 Blokuje 57 obrażeń od trucizny Zręczność +34 SA +38% Związany z właścicielem Wymagana profesja: Łowca Wymagany poziom: 60
Wartość:12828
|