#1 2010-01-30 15:16:57

midass

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-30
Posty: 19
Punktów :   

UM dla Tropa

Jest niby poradnik w przybitym temacie - ale według mnie słaby i nie za bardzo pomocny...

Ja tutaj postaram się dobierać umiejętności tak, żeby pozwalały na jak najlepsze wykorzystanie itemów - bo po to są umiejętności w końcu, żeby podkreślić moc itemów...

Ze względu, że itemow jest dużo - skupię się tylko na tym co najważniejsze - na lukach/kuszach i po nich będę przeprowadzał analizę

Etap I lvl 29:
polecany łuk - luk trapera - czemu? Niby bardziej dla łowcy i łowca mając więcej zręczności lepiej na nim skorzysta - ale łuk nocnego trapera odradzam - niby typowo tropicielowy - ale nie ma do niego zimnych strzał - wiec bez sensu używać go ze strzałami trapera mającymi tylko obrażenia fizyczne.

Teoria taktyki (2/20)
Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi sprytu.

Specjalizacja broni łowieckiej (2/5)
Zwiększa obrażenia broni dystansowej gdy masz zbyt mało zręczności.

Tutaj tylko tyle - w końcu są 4 punkty zdolności - i tu pokazała się umiejętność, o której nikt nie mówi i ogólnie jest mało popularna - a przecież jest tutaj idealna, choć nie rozumiana przez wielu...
Co daje obniżenie mnożnika?
Już tłumaczę:
Załóżmy, że mamy 200 zręczności i luk o obrażeniach 200-220 atak+zręczność/1,6
Jak się liczy nasze obrażenia?
Minimalne: (atak+zręczność)/mnożnik=(200+200)/1,6=250 (max może być 420 samych minimalnych-czyli max+min)
Maksymalne: (atak+zręczność*2)/mnoznik=(220+2*200)/1,6=388 (na maxa jest 440 - 2*max z łuku)
A po obniżeniu mnoznika min wychodzi (200+200)/1,4=286, max=(220+2*200)/1,4=440 (dokładnie wychodzi 443 - ale jak już pisałem max jest 2 razy tyle co na luku).

Na podanym przykładzie widać jak przy obniżeniu mnożnika obrażenia fizyczne na łuku wzrosły z 319±69 na 363±77. Dalsze obniżanie mnożnika już nam nie zwiększy maxa - ale podniesie minimum zmniejszając rozrzut obrażeń (dla podanego przykładu - przy obniżeniu mnożnika o 0,3 mamy atak 374±66, a przy zmniejszeniu o 0,4 387±54)
Przy czym liczby brałem z głowy - w każdym razie widać dużą różnicę, choć generalnie wystarczy obniżyć mnożnik tak, żeby osiągać maksymalne obrażenia łuku

Ale rozgadałem się na temat 29lvla, ale co dalej?
33lvl - Solidny lodowy łuk od Nutrisa - obrażenia od zimna, które spowalniają cel i to trzeba wykorzystać atakując na tyle szybko, żeby już pierwszym ciosem przeciwnika spowolnić, strzały oczywiście stosujemy też od zimna - stosowanie strzał fizycznych jest głupotą.

Jak być szybszym? Bardzo prosto - przyspieszając - od 29lvla do 33 doszły nam 4 skille - 1 w teorię i 3 we wrodzona szybkość, całość wygląda tak:

Teoria taktyki (3/20)
Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi sprytu.

Wrodzona szybkość (3/18)
Sprawia że jesteś szybszy w walce.
SA +30%

Specjalizacja broni łowieckiej (2/5)
Zwiększa obrażenia broni dystansowej gdy masz zbyt mało zręczności.
Broń dystansowa: Obniża mnożnik zręczności o 0.2

Dalej na 36lvl zmianie się nam łuk na kuszę tolloka lub jej unikatową lepszą wersję, strzały bez zmian i tu kontynuujemy tradycje przyspieszenia - z tym, że póki co wyżej 3 poziomu nie pójdziemy - 4 poziom wrodzonej szybkości wymaga 40lvla (ale na 40lvlu warto w to kliknąć  )

I tutaj zaczynają się schody i trzeba zastanowić się nad tym co chcemy robić w przyszłości - bo w umiejętności, które mamy do tej pory nie możemy kliknąć, bo wymagają albo zręczności albo lvla, których nie mamy.

I teraz zaczyna się problem - warto też spojrzeć na to jakie sie ma EQ - jak mamy coś co daje do unika (np naszyjnik bardzo złego Patryka *heroiczny* czy jak się tam on nazywa) to warto to podkreślić umiejętnością naturalnego uniku, jesli mamy coś co daje ładne krytyki lub planujemy mieć (ja planuję mieć wilczą siłę i poszedłem w tym kierunku) - zwiększamy szansę i siłę krytyka wszelkimi możliwymi sposobami (Dystansowe uderzenie krytyczne, Silne dystansowe uderzenie krytyczne, Celne uderzenie), jeśli z kolei mamy słabe EQ bez bajerów do uników i krytyków to ja proponuje to co i inne poradniki - albo płonącą strzałę albo przebicie pancerza (ja mam jeszcze inaczej ustawione - bo ja mam i przebicie i krytyk z umiejętności czynnych) - każda z tych dróg spowoduje kiepski dodatek teraz - a na wysokim lvlu bardzo dobrze rozwiniętą umiejętność (i tutaj nie mowię tak jak inne poradniki, że płonąca to dopiero po resecie umiejętności koło 50lvla, bo za mało na nią skilli jest - wcale danie w przebicie zamiast w płonącą jakoś szczególnie nas nie wzmocni - chciałem zauważyć, że nasz łuk ma w tej chwili tylko 10% szans na przebicie, a z umiejętnościami w najlepszym razie 19%, natomiast płonąca póki co wymaga mało many a przy niewysokich i tak atakach można zaryzykować - w przyszłości oszczędzi to koszt reseta i da dobry start)
Przy przebiciu inwestujemy na 36lvlu w skille 2x w Słaby punkt, raz w Przebicie pancerza i odpowiednio więcej w miarę wzrostu lvla.
Przy płonącej: raz w teorię magii (czy tam magiczną), raz w zwiększenie punktów many (nie w zdolności magiczne - mamy mało intelektu - za mało, żeby mnożnik many za intelekt miał sens) no i w płonącą strzałę oczywiście - i za 3lvle to wszystko podwajamy, potem potrajamy itd... W zdolności magiczne proponuję zainwestować dopiero jak będziemy mogli dać od razu 3 skille - wcześniej mnożnik jest za niski i nieopłacalny.

Lvl 45 - łuk wilczego oka, wilcze strzały. Tutaj mamy do czynienia z atakiem od błyskawic (podobne obrażenia będzie miał na 60lvlu łuk z HQ) i warto zainwestować w Specjalizację w magii błyskawic w drodze magii (najłatwiej mają Ci od "Płonacej strzały" - oni już maję skille w teorii). Reszta odbywa się jak wcześniej - w zależności od eq dajemy w krytyki, przebicie lub płonąca strzałę.

Offline

 
Witam jak nie grasz w margonem to zagraj http://www.margonem.pl/?r=350273

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kuchenna rewolta www.hemoroidy.biz.pl rury szerokie pozycjonowanie