#1 2010-01-30 15:19:24

midass

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-30
Posty: 19
Punktów :   

UM dla łowcy

Umiejętności dla łowcy bierzemy z 2 dróg, drogi sprytu i drogi siły ( Aberyt w przedmieściach K-H )

Um są dane szczególnie dla graczy dużo expiących, walczących w grp, i atakujących grupy. Te umiejętności które podam są używane przez graczy z top 10 rankingu łowców.

Droga sprytu

Teoria taktyki (1/20)
Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi sprytu

Precyzyjne rany (1/X)
Zwiększa szansę na głęboką ranę jeśli posiadasz przedmiot z takim bonusem.


Bolesne rany (1/X)
Zadawane głębokie rany są mocniejsze.


Naturalny unik (1/12)
Zwiększa naturalną zdolność uniku


Wrodzona szybkość (1/18)
Sprawia że jesteś szybszy w walce


Sprawność fizyczna (1/17)
Zwiększa ilość punktów życia


Dystansowe uderzenie krytyczne (1/7)
Pozwala częściej trafiać uderzenie krytyczne z broni dystansowej


Silne dystansowe uderzenie krytyczne (1/10)
Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne z broni dystansowej


Specjalizacja broni łowieckiej (1/5)
Zwiększa obrażenia broni dystansowej gdy masz zbyt mało zręczności


Celne uderzenie (1/8)
Dzięki skupieniu na celu zwiększasz szanse na cios krytyczny


Złapanie oddechu (1/6)
Przywraca punkty energii.


Przebijanie pancerza (1/7)
Zwiększa prawdopodobieństwo strzał przebijających pancerz przeciwnika


Droga siły

Teoria walki (1/20)
Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi siły

Wyzywający okrzyk (1/7)
Ściąga na ciebie gniew przeciwników


Wytrzymałość (1/12)
Zwiększa ilość życia za punkty siły


Końskie zdrowie (1/15)
Mikstury lecznicze przywracają więcej zdrowia



3. Omówienie umiejętności



Naturalny unik- jak wiadomo, łowca jak profesja off, stoi z tyłu, więc do niej trzeba robić 2 kroki, co za tym idzie łowca ma mało AC i ACM. więc żeby mieć jeszcze jakieś szanse obrony, nie tylko marne AC i ACM, łowca posiada unik, który pomaga mu w walkach. Z itemów tego uniku jest mało więc uzupełnia się go z umiejętności.

img390.imageshack.us/img390/2219/unikrq3.png


Wrodzona szybkość- łowca jako specjalista od SA, czyli speed ataku, powinien mieć dużo SA, a ta umiejętność dodaje kolejny 0.1; 0.2; 0.3 itd SA, czyli zwiększa jeszcze bardziej szybkość ataku, dzięki której możemy zaatakować przeciwnika 2, a nawet 3 razy pod rząd.

img253.imageshack.us/img253/5584/podwjnyatakfl7.png


Sprawność fizyczna- umiejętności wg mnie najbardziej przydatna łowcy, ponieważ bez niem mamy wiele mniej życia, czyli szybciej możemy przegrać walkę. Dzięki niej, na wyższy level, możemy wziąć umiejętność o nazwie : Wyzywający okrzyk. Dzięki tej um możemy z większym powodzeniem wygrywać w walkach an grup potworków; grp2,3,4 może nawet grp5.

Dystansowe uderzenie krytyczne- umiejętność dzięki, której zadajemy więcej obrażeń krytycznych, czyli o zwiększonej mocy. Aby ta umiejętność miała sens, wraz z dawaniem tej um radze dawać też w Silne dystansowe uderzenie krytyczne.

Celne uderzenie- tą umiejętność można nazwać zaawansowaną umiejętnością Dystansowe uderzenie krytyczne. Ale niestety, tą umiejętność możemy ozywać tylko w walkach turowych, ale też nie działa to cały czas, na maksymalnym poziomie tej umiejętności dodaje ona +20% szans na cios krytyczny kosztem 20 energii.

Silne dystansowe uderzenie krytyczne- ta um dodaje siły krytyka fizycznego, który jak pisałem wcześniej, jest niezbędny do mocnych krytyków.

Specjalizacja broni łowieckiej - um podobna do silnego uderzenia krytycznego, ale nie wymaga walki turowej, tylko jest od razu widoczna po jej dodaniu, czyli jak weźmiemy 1 poziom tej umiejętności nasz atak się zwiększy.

Przebijanie pancerza- um dzięki, której zwiększa się nasza szansa na przebicie pancerza przeciwnika. Co ona daje... kiedy atakujem przeciwnika z X Ac, dostaje on o te X obrażeń mniej, czyli np.

img374.imageshack.us/img374/5696/krytykve7.png

Tutaj zadziało jakieś 900-1000 Ac

img374.imageshack.us/img374/3730/przebicieikrytykgt4.png

Tutaj ładnie pięknie zadziało przebicie w związku z czym przeciwnik dostał wszystkie obrażenia.



Wytrzymałość- um którą radzę brać dopiero gdzieś na 120lvl, wcześniej się nie opłaca, bo szkoda na nią pkt umiejętności. Zwiększa ona życie, dzięki danym w statystykach bazowych znacznej ilości siły.


Końskie zdrowie- dzięki tej umiejętności po walce leczą się mixem zostaje zwiększony bonus leczenia, czyli np. Mikstura leczy 500 życia, mamy końskie zdrowie na 1 poziomie ( +10% do leczenia mikstury ) więc leczą się tą miksturą uleczymy 550 życia a nie 500.


Wyzywający okrzyk- jest to umiejętność przydatna tylko i wyłącznie na +115lvl. Dzięki niej możemy uratować walkę od przegranej ( oczywiście jeżeli walczymy w grupie ). Służy ona do zwabiania przeciwnika do siebie, czyli jeżeli jesteśmy z paladynem w grp, jemu już zostało np. 10% życia, czyli next uderzenie i kolega pada, możemy w tym czasie krzyknąć na przeciwnika, czyli zmuszamy go aby atakował w Nas. Teraz po zmianach łowca ma więcej życia, więc warto później dać w tą umke.


Złapanie oddechu- umiejętność przydatna tylko w długich walkach grupowych. Przywraca ona cześć straconych pkt energii w czasie walki.


Bolesne rany- umiejętność podobna do zatrutej strzały, czyli nie można jej używać na każdym lvl. Zwiększa obrażenia, na które nie działa AC.


Precyzyjne rany- dzięki tej umce możeby częściej zadawać głębokie rany, które się sumują i dają czasem pokaźne obrażenia

Offline

 
Witam jak nie grasz w margonem to zagraj http://www.margonem.pl/?r=350273

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
ss NOTOWANIA BUKMACHERÓW